ישראל במלחמה

ממשלת פינלנד תרמה מיליון יורו למגן דוד אדום

הסכם התרומה בין מנכ"ל מד"א לשגרירת פינלנד בישראל נחתם השבוע בעת ביקורה במוקד הלאומי של ארגון ההצלה

שגרירת פינלנד בישראל, ד"ר נינה נורדסטרום ומנכ"ל מד"א אלי בין חותמים על הסכם התרומה. צילום: מד"א

ממשלת פינלנד תרמה למד"א מיליון יורו. שגרירת פינלנד בישראל, ד"ר נינה נורדסטרום, ביקרה ביום ג' השבוע במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו, פגשה את בכירי מד"א, קיבלה סקירה מקיפה על מוכנות הארגון בשגרה ובחירום וחתמה על הסכם תרומה עם מנכ"ל מד"א, אלי בין.

במהלך הסיור במוקד 101 של מגן דוד אדום, פגשה השגרירה ד"ר נורדסטרום את הצוותים המקבלים שיחות מכל רחבי המדינה. לשגרירה הוצגו סיפוריהם של החובשים והפראמדיקים תושבי יישובי העוטף ושדרות שפעלו למתן טיפול רפואי תחת אש בימיה הראשונים של המלחמה, לצד סיפורי גבורה על אנשי מד"א שהקריבו את חייהם בעת מתן טיפול רפואי.

בתום הביקור אמרה השגרירה כי "זו היתה זכות ללמוד על הפעילות הפרקטית היוצאת מן הכלל של מגן דוד אדום בישראל, כחלק מארגון הצלב האדום העולמי".

מנכ"ל מד"א אלי בין הודה לממשלת פינלנד על תרומתה הנדיבה ולשגרירה על ביקורה: "היום הראנו לשגרירה את שירות ההצלה הלאומי שקיים כבר מעל 90 שנה לצד כוחות הביטחון ופועל בסטנדרטים הגבוהים ביותר כדי להציל את חייהם של חיילים ואזרחים, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם. אני מודה לממשלה הפינית על התרומה שלהם שתעזור לנו לפעול היכן שנצטרך וכמה שנצטרך על מנת להבטיח את בטחונם הרפואי של אזרחי ישראל".

נושאים קשורים:  פינלנד,  תרומה,  מד"א,  אלי בין,  ישראל במלחמה,  חדשות
תגובות
19.01.2024, 13:08

כל הכבוד למדא כמה היתה חשובה ההצטרפות שלנו כאירגון לאומי לצלב האדום אני שמח שכנשיא מדא לשעבר תרמתי ודחפתי נושא זה עד שהתקבלנו כחברה מן המניין ולא הסתםקנו במעמד של משקיפה מאחל לכל עובדי מדא המשך הצלחה בהצלת נפשות ומרכין ראש בפני הגיבורים שנפלו ומאחל בריאות שלמה לפצועים כה לחי