מינויים

מינוי בינלאומי: ד"ר פלדור נבחר לסגן נשיא איגוד הנוירוכירורגיה העולמי

ד"ר עידו פלדור, מנהל היחידה לגידולי מוח במרכז הרפואי שערי צדק, נבחר לסגן נשיא ה-WFNS - המינוי הישראלי הבכיר ביותר עד כה בארגון הגג המאגד את כל האיגודים הנוירוכירורגיים במדינות העולם

ד"ר עידו פלדור, מנהל היחידה לגידולי מוח במרכז הרפואי שערי צדק. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר עידו פלדור, מנהל היחידה לגידולי מוח במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים, נבחר לסגן נשיא איגוד הנוירוכירורגיה העולמי, ה-WFNS. זהו המינוי הישראלי הבכיר ביותר עד כה באיגוד הבינלאומי. זאת, לאחר שד"ר פלדור מילא שורת תפקידים באיגוד האסיאתי והאוסטרלי לנוירוכירורגיה.

ד"ר פלדור הוא ירושלמי מלידה, דור תשיעי בירושלים, נשוי ואב לארבעה. הוא למד רפואה והתמחה ב"הדסה" ולאחר מכן ביצע שתי השתלמויות (Fellowship) בנות שלוש שנים בגידולי מוח בבתי החולים הגדולים בעולם: Johns Hopkins בארה"ב ו-Royal Melbourne hospital באוסטרליה.

איגוד הנוירוכירוגיה העולמי (WFNS) הוא ארגון הגג המאגד את כל האיגודים הנוירוכירורגיים של כל מדינות העולם וכן את האיגודים היבשתיים ומהווה את המרכז והמוקד לשיתופי פעולה בינלאומיים, מחקרים משותפים ועוד.

ד"ר פלדור מסר: "אני מודה לראשי וחברי האיגוד הישראלי לנוירוכירורגיה על התמיכה, ולראשי האיגוד העולמי על הבחירה והכבוד הגדול. עולם הנוירוכירורגיה בישראל הוא מהטובים שיש ואני בהחלט מתכוון לנסות ולקדם את האיגוד הישראלי ואת המומחים המצוינים שלנו לתפקידים בכירים ומשפיעים באיגוד העולמי".

מנהל המחלקה הנוירוכירורגית, ד"ר נבו מרגלית, סיפר: "ד"ר פלדור הצטרף למחלקה הנוירוכירורגית ב'שערי צדק' לאחרונה וכבר מותיר את רישומו בתחומים רבים של הפעילות. קבלת התפקיד החשוב בארגון הנוירוכירורגי העולמי היא תעודת כבוד לכולנו. ד"ר פלדור מתאים לתפקיד שקיבל ואני בטוח שידאג לקדם את המקצוע הנוירוכירורגי הישראלי על המפה העולמית. במקצוע שלנו שיתוף הפעולה עם העמיתים בעולם הוא חשוב במיוחד ולכן העובדה שאחד משלנו מגיע לעמדה חשובה בארגון מהווה דחיפה חשובה לתחום כולו".

נושאים קשורים:  ד"ר עידו פלדור,  איגוד הנוירוכירוגיה העולמי,  שערי צדק,  חדשות,  מינוי
תגובות