COVID-19 בישראל

מתחם בדיקות PCR וולונטרי לנוסעים חוזרים ייפתח מחר בנתב"ג

את הבדיקה אפשר לבצע ללא עלות באולם קבלת הפנים טרם היציאה מנמל התעופה | משרד הבריאות: "סכנת הקורונה לא חלפה, הבדיקה היא חלק מההיערכות לחורף"

בדיקת קורונה לנוסעים חוזרים בשדה התעופה בן גוריון. צילום ארכיון: פלאש 90

מחר (ד') ייפתח בנתב"ג מתחם בדיקות PCR וולנטרי חדש במימון המדינה. את הבדיקה ניתן יהיה לבצע בנתב"ג (בשלב ראשון בין השעות 08:00-22:00 ובהמשך במתכונת 24/7) ללא עלות, באולם קבלת הפנים, לאחר איסוף הכבודה והיציאה מהמכס (מתחם G, עמדות 20-21).

עם הנחיתה יקבלו הבאים בשערי ישראל מסרון אישי המעודד אותם להגיע למתחם ולהיבדק בטרם היציאה מנתב"ג. המטרה היא לשפר עבור השבים ארצה מחו"ל את נגישות הבדיקות כחלק מההיערכות לחורף.

משרד הבריאות הסביר כי נגיף הקורונה ממשיך לייצר וריאנטים חדשים כל העת – "סכנת הקורונה לא חלפה וקיימת סבירות ממשית לגל תחלואה נוסף בחורף הקרוב משולב עם תחלואת השפעת". בדיקת ה-PCR, להבדל מבדיקת האנטיגן, מאפשרת זיהוי הוריאנט. לפיכך, משרד הבריאות ממליץ לחוזרים מחו"ל לבצע בדיקת PCR לאחר הכניסה לישראל במתחם הבדיקות הייעודי החדש וקורא לציבור לקחת חלק במאמץ זה.

נושאים קשורים:  בדיקות קורונה,  בדיקות PCR,  נתב"ג,  חדשות,  19-COVID
תגובות
אנונימי/ת
24.08.2022, 21:48

פשוט לא הצליחו להבין את הרעיון. מציע על הדרך בדיקת הריון וולונטרית. אולי גם שפעת העגבניות.

אנונימי/ת
28.08.2022, 08:18

מנציע להעביר את שמות אלו שבאופן וולנטרי בודקים לעצמם PCR לקורונה למאגר שישמש למחקר על קבלת החלטות מטופשות. זה יכול להיות database מעולה.