מינויים

מינויים חדשים בתחום המיילדות והגניקולוגיה במרכז הרפואי מאיר

פרופ' אמיר וייזר מונה למנהל יחידת ה-IVF וד"ר רון שיינמן מונה למנהל היחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית בבית החולים בכפר סבא

מימין, פרופ' אמיר וייזר, מנהל היחידה להפריה חוץ גופית וד"ר רון שיינמן, מנהל היחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית. צילום: המרכז הרפואי מאיר

המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא הודיע אתמול (א') על שני מינויי בכירים: פרופ' אמיר וייזר מונה למנהל היחידה להפריה חוץ גופית וד"ר רון שיינמן מונה למנהל היחידה לאנדוסקופיה גניקולוגית.

פרופ' וייזר סיים את לימודי הרפואה בשנת 1999 באוניברסיטת בן גוריון בנגב. פרופ' וייזר התמחה במיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי שיבא והשלים התמחות-על ברפואת פריון ואנדוקרינולוגיה של הפריון באוניברסיטת McGill במונטריאול, קנדה. עם שובו ארצה בשנת 2012 החל לעבוד כרופא בכיר ביחידה לפוריות והפריה חוץ גופית (IVF) באגף נשים ויולדות במרכז רפואי מאיר.

פרופ' וייזר חבר באיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה, באגודה הישראלית לחקר הפוריות ובאגודות האירופאית והאמריקאית לחקר הפוריות. כמו כן הוא

חבר בחוג למיילדות וגינקולוגיה באוניברסיטת תל אביב, מרצה לסטודנטים לרפואה ושותף בהנחיה לעבודות גמר לסטודנטים ומדעי יסוד למתמחים, וכן מרצה בכנסים רפואיים בארץ ובחו"ל.

"אני שמח לקבל את תפקיד מנהל היחידה להפריה חוץ גופית. יחידת ה-IVF ב'מאיר' היא מהמובילות בארץ ומעניקה את כל הטיפולים המתקדמים בהפריה חוץ גופית, כולל ניתוחי הפקת זרע מהאשך. לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת אנו שמים דגש על הענקת יחס אישי לכל מטופלת", מסר פרופ' וייזר.

ד״ר שינמן סיים את לימודי הרפואה ב-1998 באוניברסיטת בן גוריון בנגב והתמחה ברפואת נשים ויולדות במרכז הרפואי מאיר. לאחר ההתמחות השלים תת התמחות בכירורגיה אנדוסקופית גניקולוגית וטיפול באנדומטריוזיס בבית החולים KU Leuven בבלגיה. עם שובו לישראל ב-2008 הצטרף למרפאת האנדומטריוזיס ב"שיבא".

ב-2012 שב ד״ר שינמן למרכז רפואי מאיר והקים את מרפאת האנדומטריוזיס ב"מאיר". במרוצת השנים ד״ר שינמן עמל רבות לקידום הכירורגיה האנדוסקופית בגינקולוגיה, כולל הכנסת טכנולוגיות מתקדמות בניתוחים הגניקולוגים ושימוש בכירורגיה רובוטית, מרפאת היסטרוסקופיות ללא הרדמה, קידום אנדוסקופיה בניתוחי רצפת אגן ועוד.

היחידה לאנדוסקופיה גינקולוגית הוקמה השנה בבית החולים מאיר בניהולו של ד״ר שינמן על מנת לרכז את כלל הפעילות הניתוחית האנדוסקופית ברפואת נשים. ד״ר שינמן מסר: ״מטרתי העיקרית היא לקדם את תחום הניתוחים הזעיר פולשניים ברפואת נשים, דבר המאפשר למטופלות החלמה וחזרה מהירה יותר לשגרת חייהן. הטמעת גישות ניתוחים זעיר פולשניות ברפואת נשים היא חלק מייעוד היחידה וחלק משמעותי מפועלי״.

נושאים קשורים:  פרופ' אמיר וייזר,  ד"ר רון שיינמן,  בית החולים מאיר,  מינוי,  חדשות
תגובות