COVID-19 בישראל

רופא זומן לבירור במשרד הבריאות בשל פוסטים חריפים נגד חיסון קורונה לילדים

בהתבטאויותיו ברשתות חברתיות כינה בין השאר הרופא, ד"ר אבשלום כרמל מבית החולים לניאדו, את מנכ"ל משרד הבריאות "פושע" ודרש ממנו להתפטר "כדי לחסוך לעצמך כאב והשפלה בעתיד"

פרופ' חזי לוי, מנכ"ל משרד הבריאות. צילום: פלאש 90

ד"ר אבשלום כרמל, אורתופד וכירורג של כף היד בבית החולים לניאדו בנתניה' זומן אתמול (א') לבירור אצל מנכ"ל משרד הבריאות' פרופ' חזי לוי 'בעקבות התבטאויות שהפיץ ברשתות חברתיות נגד חיסון לקורונה לילדים בני 15-12.

בהתבטאויותיו הוא כינה, בין השאר, את מנכ"ל משרד הבריאות "פושע", טען כי "יעמוד לדין על הרג ילדים אם יאשר את החיסון לבני 15-12" ודרש ממנו להתפטר כבר מחר "כדי לחסוך לעצמך כאב והשפלה בעתיד".

מאז תחילת מגיפת הקורונה ומבצע החיסונים מתבטא ד"ר כרמל לא אחת כנגד מדיניות משרד הבריאות. בעקבות התבטאויות אלו, שעליהן חזר גם אתמול (א') מול מצלמות ערוץ 12, ננזף ד"ר כרמל על ידי יו"ר הוועדה לבדיקת הטעיית הציבור במשרד הבריאות. בין השאר כתבה לו: "הינך עושה שימוש בתוארך וברישיונך כרופא במדינת ישראל וכמומחה באורתופדיה, תוך הצגת קביעות ללא בסיס מקצועי רלוונטי ועדכני. הינך מעלה שאלות ותהיות אשר היה ראוי שייבדקו מול גורמי המקצוע הרלוונטיים עוד בטרם פרסומן, כדי להימנע מהטעיית הציבור וסיכונו".

הנהלת "לניאדו" פרסמה תגובתה: "דברי ד"ר כרמל מקוממים ומסוכנים. אנו מגנים בכל תוקף את הדברים, המהווים פגיעה ישירה במנכ"ל משרד הבריאות העוסק ללא ליאות בהצלת חייהם של אזרחי ישראל, בתקופת מגיפה עולמית".

נושאים קשורים:  ד"ר אבשלום כרמל,  פרופ' חזי לוי,  מתנגדי חיסונים,  קורונה,  19-COVID,  חיסון לקורונה
תגובות
אנונימי/ת
14.04.2021, 17:40

לאט לאו מעלימים את כל הסרבני חיסונים מהדרך המלך, חבל שלאט מידי. אנשים עם מגלומניה ללא גבולות רק מסבחים ומבלבלים את האוכלוסיה תמימה, ובמיוחד בתקופה כזאת קשה , התבטאויות כאלה שוות לפשע מלחמה. חבל ש״פרופסור״ לס לא קיבל אונש

19.04.2021, 08:57

אם זה המדע שאתה רוצה לראות - מדע חד צדדי שמפיץ אך ורק את האג'נדה הנדרשת ע"י הממשל - עדיף שתצטרף לכנסייה.
כל הכבוד לרופאים שמסכנים את מעמדם ומביעים את דעתם!!
בייחוד שהיא דעה נכונה!

20.04.2021, 12:33

אם משרד הבריאות והעומד בראשו, יפרסמו את האמת על בטיחות החיסונים, יתכן ונראה שד"ר כרמל אכן צודק.