מינויים

הרופאה השנייה בישראל שנבחרה לנהל מחלקה קרדיולוגית

ד"ר לימור אילן בושארי מונתה למנהלת המחלקה לקרדיולוגיה במרכז הרפואי העמק | מחליפה בתפקיד את מנהל המחלקה בעשור האחרון, ד"ר יואב תורג'מן

ד"ר לימור אילן בושארי, מנהלת המחלקה לקרדיולוגיה ב"העמק". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר לימור אילן בושארי נבחרה לנהל את המחלקה לקרדיולוגיה במרכז הרפואי העמק בעפולה. היא הרופאה השנייה בישראל שנבחרה לנהל מחלקה קרדיולוגית, עם פרישתו לגמלאות של מנהל מערך הלב ב"העמק" בעשור האחרון, ד"ר יואב תורג'מן.

ד"ר בושארי, בת 50, נשואה ואם לבן, ילידת מטולה וכיום מתגוררת עם משפחתה בזיכרון יעקב. היא סיימה לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון שבנגב וב-2001 הגיעה למרכז הרפואי העמק להתמחות ברפואה פנימית ובהמשך בקרדיולוגיה. לאחר סיום ההתמחות נשארה לעבוד כרופאה בכירה במערך הקרדיולוגיה.

בשנת 2014 היתה הקרדיולוגית הראשונה מטעם האיגוד הישראלי לקרדיולוגיה שהתקבלה להשתלמות עמיתים בת שנתיים בבית החולים היוקרתי מאיו קליניק, במינסוטה, ארה"ב, בקרדיולוגיה ובתחום הדמיית הלב באולטרסאונד, אקוקרדיוגרפיה. עם שובה ארצה עבדה כרופאה בכירה במרפאת מסתמי הלב בבית החולים רמב"ם ובהמשך השתלבה גם כרופאה בכירה במכון הלב בבית החולים שיבא בתל השומר.

ב-2016 חזרה למרכז הרפואי העמק לתפקיד מנהלת היחידה לקרדיולוגיה לא פולשנית ומרפאת מסתמי הלב במערך הקרדיולוגיה. בתפקיד זה הקימה שירותים חדשים בצפון הארץ, בהם מרפאה המיועדת לטיפול ומעקב אחרי חולים הלוקים במחלה אונקולוגית ממארת שזקוקים לליווי קרדיולוגי - המרפאה לקרדיו-אונקולוגיה הגדולה בצפון.

עם קבלת הבשורה על בחירתה לתפקיד אמרה השבוע ד"ר בושארי: "אני נרגשת מאוד. צמחתי וגדלתי במרכז הרפואי העמק וזו זכות גדולה שנפלה בחלקי לחזור לנהל את המחלקה ולשרת את תושבי הצפון שמגיעה להם הרפואה הטובה ביותר. 'העמק' הוא הלב והבית שלי".

ד"ר זיו רוזנבוים, מנהל המרכז הרפואי העמק, אמר: "בשמי ובשם כל עובדי המרכז הרפואי העמק, אני מודה לד"ר יואב תורג'מן על הובלת המערך הקרדיולוגי ועל תרומתו הרבה ורבת השנים. ד"ר תורג'מן ימשיך לסייע להמשך הפיתוח של מערך הקרדיולוגיה והצעדתו להישגים חדשים בתקופה הקרובה עד לפרישתו. כולנו מאחלים לד"ר בושארי הצלחה רבה בתפקיד".

נושאים קשורים:  מינוי,  ד"ר יואב תורג'מן,  ד"ר לימור אילן בושארי,  קרדיולוגיה,  חדשות,  המרכז הרפואי "העמק"
תגובות
05.02.2021, 09:06

דר בושארי היקרה
המון בהצלחה בהובלת המחלקה
אין ספק שתעשי חיל בדרכך המיוחדת לטובת מטופלי הצפון ...יישר כוח

05.02.2021, 09:31

ברכות חמות!

אנונימי/ת
05.02.2021, 18:06

אינני מכירה את ד"ר אילן בושארי, אך אני בטוחה שזכתה בתפקיד בזכות מעלותיה ופועלה. ההתייחסות המגדרית שבכותרת "הרופאה השנייה בישראל שנבחרה לנהל מחלקה קרדיולוגית" אינה רלוונטית .