חדשות

"פדה-פוריה" קיבל את התו הירוק על מודעות לאיכות הסביבה

מכון התקנים הישראלי העניק למרכז הרפואי את התו על שירות עם מודעות גבוהה לסביבה, הפחתת שימוש בחומרים מסוכנים והתייעלות אנרגטית

שני משמאל, ד"ר ארז און, מנהל "פדה פוריה" ומימינו ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים במעמד הענקת התו הירוק. צילום: דוברות בית החולים

למרכז הרפואי פדה-פוריה שליד טבריה הוענק "תו ירוק" מטעם מכון התקנים הישראלי, המעיד על שירות בעל מודעות גבוהה לסביבה, הפחתת השימוש בחומרים מסוכנים והתייעלות אנרגטית.

בית החולים מסר כי הציב לעצמו את נושא המודעות לסביבה כיעד בתכנית העבודה שלו כבר לפני כשנה ומחצה. ביוני עבר המרכז הרפואי מבדק לקראת קבלת התו הירוק. בכך הצטרף בית החולים הצפוני לקבוצת בתי החולים בישראל שקיבלו את התו.

בטקס שנערך בבית החולים לרגל הענקת התו הירוק שיבח ד"ר גלעד גולוב, מנכ"ל מכון התקנים, את צוות "פדה-פוריה" על כך שבעיצומה של ההתמודדות המורכבת עם מגיפת הקורונה מצא לנכון להמשיך ולקדם את התכניות הקשורות במודעות גבוהה לסביבה ירוקה.

ד"ר ארז און, מנהל המרכז הרפואי, אמר: "חרטנו על דגלנו את קידום האיכות והמצוינות ואנחנו פועלים לקדם את בית החולים במגוון נוסף של תחומים לרבות לשם השגת התו הירוק כביטוי של כלל הצוות לשמירה על הסביבה כחלק מרכזי בפעילות הארגונית במקום".

נושאים קשורים:  תו ירוק,  ד"ר ארז און,  ד"ר גלעד גולוב,  מכון התקנים,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות