מינויים

מונה סגן מנהל חדש למרכז הרפואי פדה-פוריה - ד"ר יעקב רוזנפלד

ד"ר רוזנפלד, גינקולוג ובעל תואר שני בבריאות הציבור, מדגיש את מחויבותו לשמירה על הרצף הטיפולי והצבת המטופל במרכז

ד"ר יעקב רוזנפלד, סגן מנהל בית החולים פדה-פוריה. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר יעקב רוזנפלד החל לאחרונה לכהן בתפקיד סגן מנהל המרכז הרפואי פדה-פוריה שליש טבריה. ד"ר רוזנפלד למד רפואה בטכניון בחיפה והתמחה בגינקולוגיה ומיילדות בבית החולים כרמל בחיפה. בהמשך עשה התמחות שנייה במינהל רפואי, עם רוטציות בהנהלת בית חולים בני ציון ובהנהלה הראשית של שירותי בריאות כללית, באגף בתי חולים, ותואר שני בבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד בארה"ב.

ב-15 השנים האחרונות שימש ד"ר רוזנפלד כמרצה בבית הספר לבריאות הציבור של אוניברסיטת חיפה ובמהלך תקופה זו כיהן במשך שלוש שנים כראש מגמת מינהל רפואי.

לאור הרקע בתחום בריאות הציבור, הוא מבקש לפתח את תחום קידום הבריאות, תוך התייחסות מיוחדת לפעילות של קידום בריאות העובד במרכז הרפואי. "כדי שנוכל לתת טיפול איכותי ומקצועי למטופלים שלנו, חשוב שנקפיד על הבריאות של המטפלים עצמם. בעיניי", הוא אומר, "זהו תנאי בסיסי ומשימה שלנו כמרכז רפואי לדאוג לבריאותם הפיזית והנפשית של העובדים".

לדבריו, נושא מרכזי שבו הוא שואף להתמקד הוא יצירת רצף טיפולי וערוצי תקשורת פתוחים ושוטפים בין הרופאים במחלקות לרופאי הקהילה. "השהות של המטופל בבית החולים היא בדרך כלל קצרה. המטופל מגיע אלינו מהקהילה וחוזר אליה אחרי האשפוז. לכן, החיבור שלנו עם הרופאים המטפלים בקהילה, רופאי המשפחה והרופאים המקצועיים צריך להיות מרכזי בהתנהלות שלנו. רק כך נוכל לוודא את הרצף הטיפולי וליצור מציאות שבה המטופל נמצא במרכז וכל הגורמים הקשורים בטיפול בו מחוברים ביניהם למענו".

נושאים קשורים:  ד"ר יעקב רוזנפלד,  מינוי,  מינויים,  חדשות,  המרכז הרפואי "ברוך פדה" בפוריה
תגובות