מינויים

פרופ' יניב שרר מונה למנהל בפועל של המרכז הרפואי ברזילי באשקלון

פרופ' שרר שימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל "ברזילי" – מחליף בתפקיד את פרופ' לוי, שמונה למנכ"ל משרד הבריאות

פרופ' יניב שרר, מנהל המרכז הרפואי ברזילי. צילום: דוברות בית החולים

המרכז הרפואי ברזילי באשקלון הודיע היום (ה') על מינויו של פרופ' יניב שרר למנהל בית החולים בפועל. לפרופ' שרר ניסיון כרופא במשך 22 שנה. בחמש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל "ברזילי". הוא מחליף בתפקיד את פרופ' לוי, שמונה למנכ"ל משרד הבריאות.

פרופ' שרר סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת תל אביב בהצטיינות, ביצע את שנת הסטאז' שלו ב"ברזילי" ושירת כחמש שנים כרופא צבאי. התמחה ברפואה פנימית במרכז הרפואי שיבא ובמינהל רפואי ב"איכילוב". היה עוזר רפואי למנכ"ל משרד הבריאות, סגן מנהל בית החולים הכללי ב"איכילוב" וגם סמנכ"ל איכות רפואה במוסד זה.

עד כה שימש כסגן מנהל "ברזילי" ועמד בראש המחלקה למינהל רפואי בבית החולים. הוא חבר בכמה איגודים רפואיים בארץ ובעולם וגם בארגון ה-JCI.

נושאים קשורים:  פרופ' יניב שרר,  בית החולים "ברזילי",  פרופ' חזי לוי,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
18.06.2020, 14:47

בחירה ראויה ללא ספק.
אבל מתי הספיקו להוציא מכרז ולכנס ועדה?
לא זכור לי שפורסם בכלל דבר כזה

19.06.2020, 11:50

ידידי , כך זה בשירות הציבורי בכלל ובמערכת הבריאות הציבורית בפרט, מכרזים סגורים/תפורים, מכרזי יחיד, איך שתקרא לזה. כך או כך, אין זה סימן גדול למערכת ערכית, ישרה ותאבת חיים. בהצלחה לרופא הצעיר, יישר כוחו ויועיל הרבה בפועלו. שבת קודש.

אנונימי/ת
20.06.2020, 16:23

ד"ר יששכר, ידוע לי איך זה נעשה בשירות הציבורי, אבל גם מכרז תפור צריך לפרסם. ולא זכור לי כלל שפורסם. בנוסף מכרז למשרה כזו פתוח לפחות לשבועיים, ועד שהנציבות מאשרת את המועמדים ומכנסת וועדה זה אורך עוד איזה שבועיים במקרה הטוב.
משהו בקבועי הזמן מהרגע שהוחלט למנות את חזי לוי ועד ההכרזה על יניב שרר לא מסתדר.
ללא קשר הוא אדם ראוי, ואני בטוח והזכייה שלו אינה בגדר הפתעה

19.06.2020, 12:13

ברכות מאליפות והצלחה.

אנונימי/ת
19.06.2020, 15:42

סוף סוף מנהל ראוי. למרות שאינו "סחבק" או "מאמי" מעושה, כמו קודמו בתפקיד. את המנהל הקודם, עניינו אותו רק תקשורת, טלוויזיה ועיתונאים.למנהל הקודם היתה דוברת "צמודה" תרתי משמע. למרות ששרר אינו "שועל" תקשורת, אבל הוא "שועל ותיק " בתחום. אני בטוח שיצליח.

מברוק! מזל טוב והרבה הצלחה לך ולמרכז רפאי ברזילי.

איחולים ליניב על המינוי והרבה הצלחה בתפקיד החדש.