מינויים

מונתה מנהלת חדשה ליחידה לאונקולוגיה במרכז הרפואי הלל יפה

ד"ר ולריה סמניסטי, חוקרת ואונקולוגית בכירה, תנהל את היחידה ב"הלל יפה" הנותנת כיום מענה ליותר מ-2,500 מטופלים

ד"ר ולריה סמניסטי, מנהלת היחידה לאונקולוגיה בבית החולים הלל יפה. צילום: דוברות בית החולים

ד"ר ולריה סמניסטי מונתה למנהלת היחידה לאונקולוגיה בבית החולים הלל יפה בחדרה. ד"ר סמינסטי, בוגרת לימודי רפואה בהצטיינות, בלוגנסק, אוקראינה, עלתה לארץ בשנת 2004 והיא תושבת חיפה.

בתום לימודי הרפואה ביצעה התמחות בילדים ולאחר מכן בקרדיולוגית ילדים. עם הגעתה לישראל ולאחר שעברה את מבחני הרישוי הנדרשים לעיסוק ברפואה, החליטה לבצע התמחות נוספת, באונקולוגיה. את ההתמחות, אותה ביצעה בבית החולים רמב"ם בחיפה, סיימה בהצטיינות, ושימשה במהלך 13 השנה האחרונות כמתמחה ולאחר מכן רופאה בכירה באונקולוגיה במרפאת גידולי מערכת העיכול (ובעיקר סרטן הלבלב) של "רמב"ם".

ד"ר סמינסטי חתומה על מחקרים בתחום סרטן הקיבה, הלבלב קיבה ודרכי השתן, וחברה באיגוד האונקולוגיה הישראלי, האמריקאי והאירופאי.

היחידה לאונקולוגיה של המרכז הרפואי הלל יפה הוקמה בשנת 2013, ונותנת כיום מענה ליותר מ-2,500 מטופלים בסביבת בית החולים.

בין תכניותיה של ד"ר סמניסטי: הגדלת צוות היחידה לאונקולוגיה והגדלת המתחם שבו ניתנים כיום הטיפולים. עוד בכוונתה להתחיל מחקרים קליניים, להמשיך מחקרים קיימים ולבצע מחקרים פנימיים, וכן לקיים ישיבות מולטי-דיסציפלינריות בתחומים מערכת העיכול, אורולוגיה ופולמונולוגיה.

"נכנסתי ליחידה שצרכי מטופליה רק הולכים וגוברים", אמרה ד"ר סמניסטי, "האתגר כאן הוא גדול וחשוב מאוד להגדיל את כוח האדם המטפל וכן להגדיל את המרחב שבו ניתנים הטיפולים. אני יודעת שקיימות תכניות להרחבת פעילות היחידה לטובת המטופלים בה. לי כרופאה חשוב כי יינתן מענה היקפי לכל הבא בשערינו".

נושאים קשורים:  ד"ר ולריה סמניסטי,  בית החולים הלל יפה,  אונקולוגיה,  סרטן הלבלב,  מינוי,  חדשות
תגובות