מינויים

מונה מנהל חדש למכון הלב בבית החולים וולפסון בחולון

פרופ' רונן רובינשטיין, מומחה בדימות לב מתקדם ובצנתורים, מחליף בתפקיד את פרופ' יוסף רוזנמן, שפרש לגימלאות

פרופ' רונן רובינשטיין, מנהל מכון הלב ב"וולפסון". צילום: דוברות בית החולים

פרופ' רונן רובינשטיין מונה למנהל מכון הלב במרכז הרפואי-ממשלתי וולפסון בחולון. הוא מחליף בתפקיד את פרופ' יוסף רוזנמן שפרש לגמלאות.

פרופ' רובינשטיין, בן 53 ואב לשלושה ילדים, יליד חיפה ובוגר בית הספר הריאלי, סיים את לימודי הרפואה שלו באוניברסיטת בן גוריון בנגב והתמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה במרכז הרפואי כרמל בחיפה. עבר השתלמות עמיתים במרכז הרפואי Mayo Clinic ברוצ'סטר במדינת מינסוטה בארה"ב – שם התמחה בדימות לב מתקדם על ידי CT ו-MRI וכן בקרדיולוגיה פולשנית – צנתורים, וכן עסק במחקר קליני על תפקוד כלי הדם.

בשנים האחרונות כיהן פרופ' רובינשטיין כפרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה של הטכניון ושימש מנהל היחידה לדימות הלב ב"כרמל". במסגרת פעילויותיו הציבוריות כיהן כמזכ"ל האיגוד הקרדיולוגי בשנים 2019-2015. במסגרת זו גם הציג את עמדות האיגוד בנושאים שונים שעלו בדיוני ועדת סל שירותי הבריאות.

כמו כן שותף פרופ' רובינשטיין בכמה מחקרים בינלאומיים ומכהן בוועדות בינלאומיות בכלל זה באלו שבהן נקבעים קווים מנחים לרופאים. הוא חבר במועצת המנהלים של איגוד ה-CT לב העולמי.

עם מינויו לתפקיד אמר פרופ' רובינשטיין: "קרדיולוגיה הוא תחום מקצועי ברפואה שמתחדש בקצב יוצא דופן. החזון הוא ליצור ב'וולפסון' מרכז מצוינות עם יכולות אבחנה וטיפול ברמה הגבוהה ביותר, תוך שמירה על גישה אנושית".

מנכ"לית "וולפסון", ד"ר ענת אנגל, בירכה את פרופ' רובינשטיין עם כניסתו לתפקיד החדש.

נושאים קשורים:  פרופ' רונן רובינשטיין,  קרדיולוגיה,  פרופ' יוסף רוזנמן,  חדשות,  מינוי,  ד"ר ענת אנגל,  המרכז הרפואי וולפסון
תגובות
אנונימי/ת
15.01.2020, 21:27

רבים תמיד מברכים וזה חשוב. לי יצא לפגוש ברונן לפני שנים רבותרק למספר שעות בעת שאני הייתי סטאז'ר והוא מתמחה בקרדיולוגיה. הוא טיפל בסבתי בשעותיה האחרונות. בעברית צחה מכנים רופא כזה במילים "אחלה בנאדם".

16.01.2020, 22:34

לרונן היקר
עלה והצלח בתפקידך החדש והחשוב
חיים

אנונימי/ת
25.05.2020, 15:38

הלואי שישכיל לשמר את המצוינות שהייתה במערך הקרדיולוגי בוולפסון תחת ניהולו של פרופ רוזנמן .