מינויים

ד"ר ג'לאל טרביה מונה ליועץ למניעת זיהומים בחטיבת בתיה"ח הממשלתיים

האפידמיולוג ד"ר טרביה משמש כרכז תחום מניעת זיהומים במרכז הרפואי זיו בצפת, שצוין בין המרכזים הרפואיים שרשמו את ההישגים הגבוהים ביותר במניעת זיהומים

ד''ר ג'לאל טרביה, אפידמיולוג מהמרכז הרפואי זיו בצפת

ד"ר ג'לאל טרביה (43) מסחנין, בעל תואר דוקטורט (PhD) באפידמיולוגיה, המשמש כרכז תחום מניעת זיהומים במרכז הרפואי זיו בצפת, נבחר ליועץ מניעת זיהומים בחטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים של משרד הבריאות. החטיבה חולשת על בתי חולים כלליים, פסיכיאטרים וגריאטריים בכל הארץ.

ד"ר טרביה הוא בוגר תואר ראשון בסיעוד ותואר שני ודוקטורט באפידמיולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, עם התמחות על-בסיסית במניעת זיהומים. הוא מכהן כמרצה בכיר במכללה האקדמית עמק יזרעאל. בשנים 2016-2005 שימש רכז תחום מניעת זיהומים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. בשנתיים וחצי האחרונות הוא מרכז את התחום ביחידה לבקרת זיהומים ומחלות זיהומיות בניהולו של ד"ר שמעון אדלשטיין ב"זיו". עבודתו כיועץ חטיבת בתי החולים הממשלתיים תיעשה במקביל להמשך עבודתו ב"זיו".

ד"ר אורלי וינשטיין, ראש חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים במשרד הבריאות, בירכה את ד"ר טרביה עם מינויו: אני בטוחה כי הצטרפותו של ד"ר טרביה תתרום רבות לפיתוח וקידום התחום במרכזים הרפואיים הממשלתיים".

ד"ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו, הוסיף: "אנו גאים בבחירה בד"ר טרביה שהוביל לתוצאות מצוינות ב'זיו' ושלבטח יקדם את התחום הזה גם בבתי החולים האחרים".

ד"ר טרביה אמר עם מינויו: "מטרת התפקיד היא ליצור ראייה רחבה אודות כל בתי החולים המשתייכים לחטיבה, למפות פערים ולבנות תכנית עבודה שתייצר אחידות המבוססת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בכל הנוגע למניעת זיהומים, תוך שיתוף פעולה מלא עם הגורמים המקצועיים ברמה הלאומית ובכל מרכז רפואי בנפרד".

המרכז הרפואי זיו צוין בין המרכזים הרפואיים הממשלתיים שרשמו את ההישגים הגבוהים ביותר במניעת זיהומים בבתי החולים. ד"ר טרביה וצוות היחידה יחד עם המחלקות השונות הובילו עבודה מקיפה לצמצום הזיהומים.

נושאים קשורים:  ד"ר ג'לאל טרביה,  ד"ר אורלי וינשטיין,  מניעת זיהומים,  חדשות,  מינוי,  פרופ' סלמן זרקא
תגובות
אנונימי/ת
19.02.2019, 13:00

עוד תפקיד מיותר בחטיבת המרכזים הרפואיים. עשרות תקנים בחטיבה, אף אחד לא עבד בבית חולים ממשלתי במשרה ארוכת שנים בעבר וככה זה נראה

אנונימי/ת
20.02.2019, 20:04

מוכר לי מעבודתו באיכילוב.
מוכשר, ידען, מסור ונכס לבית החולים זיו
בהצלחה

20.02.2019, 20:19

כל כבוד. יישר כח

כל הכבוד. בזכות ולא בחסד. בהצלחה