חדשות

"מאוחדת" תחזיק ב-40% מרשת נארא בהשקעה של כ-107 מיליון שקל

קופת החולים מאוחדת קיבלה היתר לרכישת הרשת הפרטית נארא המפעילה את בית החולים אלישע בחיפה ומרכזים כירורגיים עם 18 חדרי ניתוח פרטיים ברמת גן, בתל אביב, בבית שמש ובעפולה

קופת החולים מאוחדת. צילום: קובי גדעון, פלאש 90

קופת החולים מאוחדת היא השותפה החדשה ברשת הרפואה הפרטית נארא, המפעילה את בית החולים הפרטי אלישע בחיפה, מרכזים כירורגיים ובהם 18 חדרי ניתוח פרטיים ברמת גן, בתל אביב, בבית שמש ובעפולה. השלמת העיסקה שעליה כבר דווח לפני כשנה וחצי התעכבה משום שמשרדי הבריאות והאוצר עיכבו את האישור הרגולטורי, עד לאחר חתימת הסכם הייצוב עם הקופה.

"מאוחדת" תחזיק ב-40% מהרשת בהשקעה של כ-107 מיליון שקל. את "נארא" הקימו איש העסקים צביקה בארינבוים, חברת קיסריה שבבעלות איש העסקים צבי ברק ובית ההשקעות אלטשולר-שחם.

מנכ"לית "מאוחדת", סיגל רגב רוזנברג, אמרה בהקשר זה ל"דה מרקר", כי "תשתיות בתי החולים יאפשרו לקופה לחזק את רפואת הקהילה, להבטיח רצף טיפולי, לשדרג את יכולת הגיוס של רופאים מצטיינים ולהגביר זמינותם למבוטחי 'מאוחדת'. הבעלות על בית חולים והמרכזים הכירורגיים נועדה לאספקת שירות במסגרת הרפואה הציבורית שבסל הבריאות ובמסגרת הביטוחים המשלימים שלנו".

יו"ר "מאוחדת", איל גבאי, הוסיף: כי "בכך תצטמצם תלות 'מאוחדת' בספקים חיצוניים שרובם נמצאים בבעלות קופות חולים מתחרות וכן יתאפשר ל'מאוחדת' להרחיב שירותים הניתנים למבוטחיה בסל ומחוץ לסל".

נושאים קשורים:  רשת נארא,  קופת חולים מאוחדת,  סיגל רגב רוזנברג,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
18.02.2019, 20:37

שמזכירים חדרי ניתוח "קהילתיים" יש לפרט באיזה תחומים מדובר.