חדשות

ד"ר מיכל מקל וד"ר אבי ויסמן מונו לסגני מנהל המרכז הרפואי "רמב"ם"

ד"ר מקל פיתחה את תחום הכירורגיה האנדוקרינית במערך לכירורגיה כללית ב"רמב"ם" וד"ר ויסמן ניהל את היחידה להרדמה אמבולטורית בבית החולים

המרכז הרפואי "רמב"ם" (צילום: משה שי / "פלאש 90")

המרכז הרפואי "רמב"ם" הודיע על מינויים של שני רופאים - ד"ר מיכל מקל וד"ר אבי ויסמן - לסגני מנהל בית החולים.

ד"ר מיכל מקל (צילום: "רמב"ם")

ד"ר מקל, בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון, התמחתה בכירורגיה כללית ברמב"ם ועברה התמחות-על קלינית ומחקרית בת שנתיים בכירורגיה אנדוקרינית בבית החולים Massachusetts General Hospital ובאוניברסיטת הרווארד שבבוסטון.

עם שובה לישראל הובילה ד"ר מקל ופיתחה את תחום הכירורגיה האנדוקרינית, לרבות בצד המחקרי שלה, במערך לכירורגיה כללית ב"רמב"ם". בנוסף, היא מכהנת כמרצה קלינית בפקולטה לרפואה בטכניון. משנת 2013 משמשת ד"ר מקל גם כיו"ר ועדת ההתמחות בבית החולים "רמב"ם".

באפריל 2015 הצטרפה להנהלת בית החולים במסגרת התמחות במינהל רפואי ועסקה במגוון רחב של נושאי הניהול והחינוך בבית החולים. במהלך התמחותה זאת סיימה ד"ר מקל תואר שני בניהול מערכות בריאות.

ד''ר אבי ויסמן (צילום: "רמב"ם")

ד"ר ויסמן הוא בוגר לימודי הרפואה בטכניון והתמחה בהרדמה ב"רמב"ם" וב-UCLA בארה"ב, שם ביצע תת-התמחות בהרדמה בניתוחי לב וחזה. לאחר שנתיים כמ"מ מנהל מחלקת ההרדמה ב"רמב"ם", ניהל ד"ר ויסמן את היחידה להרדמה אמבולטורית בבית החולים.

במקביל לפעילותו הקלינית עוסק ד"ר ויסמן בהוראת מקצוע ההרדמה, משמש בוחן מטעם המועצה המדעית של הר"י ומרכז את לימודי ההרדמה לרופאים ולאחיות. בנוסף הוא גם עוסק במחקר. מפרסם מאמרים בתחום ההרדמה. ד"ר ויסמן מכהן כמרצה בכיר קליני ב-UCLA MEDICAL CENTER.

בשנת 2014 הצטרף ד"ר ויסמן להנהלת "רמב"ם" כמתמחה, סיים את לימודי ה-MHA באוניברסיטת חיפה והוא בעל תואר במינהל רפואי.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "רמב"ם",  כירורגיה אנודקרינית,  הפקולטה לרפואה בטכניון,  הרדמה
תגובות